Open mind projects

Κάνουν τη συσκευασία εργαλείο marketing

Τα τελευταία χρόνια το marketing και η διαφήμιση μέσω του τύπου, της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου και του internet καλούνται να αντιμετωπίσουν τόσο το πρόβλημα του κορεσμού και της πληθώρας των μηνυμάτων, όσο και την πρόκληση να προσφέρουν κάτι διαφορετικό, ώστε το μήνυμα να φτάσει πιο γρήγορα στον καταναλωτή και να είναι πιο αποτελεσματικό.

Στην προσπάθεια αυτή αναζητούν νέους τρόπους, ώστε ο καταναλωτής να αναπτύσσει μια ευρύτερη σχέση και επικοινωνία με το προϊόν και να μην περιορίζεται απλά στη χρήση ή την κατανάλωσή του.

Έτσι δημιουργείται η ανάγκη από το τμήμα marketing κάθε εταιρίας να προσεγγίσει με διαφορετικό τρόπο τον καταναλωτή και να επενδύσει σε μια σχέση μαζί του, ώστε και να αφιερώνει περισσότερο χρόνο στο προϊόν και να ασχολείται με μεγαλύτερο ενδιαφέρον με αυτό.

Στο πλαίσιο αυτό και αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες που της προσφέρει η προηγμένη τεχνολογία της και η εμπειρία των συνεργατών της, η Forlabels δημιούργησε τα Open Mind Projects. Μια νέα αντίληψη συνεργασίας με στόχο την ενημέρωσή σας για όλες τις επιλογές εκείνες που θα «ζωντανέψουν» τη συσκευασία των προϊόντων σας και θα την κάνουν ένα πρωτοποριακό εργαλείο επικοινωνίας.

Στη Forlabels θα βρείτε συνεργάτες με ανοιχτά μυαλά και ανοιχτούς ορίζοντες, έτοιμους να συνεργαστούν μαζί σας και με τη διαφημιστική σας εταιρία  προτείνοντας νέες λύσεις και εφαρμογές για να δημιουργήσετε κάτι ξεχωριστό που θα δίνει νέα ώθηση στα προϊόντα σας. Έτσι θα μπορέσουν να αποκτήσουν μια πιο ζωντανή και ουσιαστική σχέση με τους πελάτες σε καθημερινή βάση, που θα ξεφεύγει από την κλασσική σχέση εταιρίας – καταναλωτή.

Εφαρμόζοντας και αξιοποιώντας τις λύσεις και εφαρμογές των Open Mind Projects της Forlabels, μπορείτε να σχεδιάσετε ενέργειες που:

  • Kάνουν το προϊόν να φαίνεται μοναδικό ανάμεσα στον ανταγωνισμό.
  • Έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τον καταναλωτή να νιώσει το προϊόν σαν δικό του, «ντύνοντάς» το εικαστικά με προσωπικά του σχέδια, φωτογραφίες, να το συνδέσει με ιδιαίτερες στιγμές της ζωής του.
  • Μπορούν να καταστήσουν το προϊόν συλλεκτικό, αφιερωμένο στον καταναλωτή  του ή σε ένα σημαντικό γεγονός. Παρατείνουν τη ζωή του προϊόντος, προτείνοντας για παράδειγμα μια νέα χρήση του περιέκτη του μετά την κατανάλωσή του, συμβάλλοντας έτσι στην οικονομία πόρων αλλά και στην ανακύκλωση.
  • Με πρωτοτυπία στις προωθήσεις, αυξάνουν κατακόρυφα τις πωλήσεις και δημιουργούν μια ιδιαίτερη σχέση ανάμεσα στον καταναλωτή και το προϊόν.