Nescafé Frappé

εταιρία
Nestlé Ελλάς Α.Ε.

είδος
Αυτοκόλλητη ετικέτα σε ρολό

υλικό
Λευκό χαρτί gloss με λαμινάρισμα

σχεδιασμός
Idea Advertising Ε.Π.Ε.

open mind project
Ετικέτα formore με μεταβλητούς κωδικούς

ζητούμενο
Η εταιρία Nestlé Ελλάς Α.Ε. στην προσπάθεια βελτιστοποίησης των πωλήσεών της, αναζητούσε μια λύση ώστε να προκαλέσει τη συμμετοχή των καταναλωτών του Nescafé frappé, σε έναν διαγωνισμό με τίτλο «μια γουλιά & ζωντανεύει το παιχνίδι» από τον οποίο θα κέρδιζαν σημαντικά δώρα. Η ανάγκη ήταν να εξασφαλισθεί χώρος για την αναγραφή των όρων του διαγωνισμού στη συσκευασία του προϊόντος, αλλά και ενός μεταβλητού κωδικού κλήρωσης διαφορετικού σε κάθε συσκευασία. Η Forlabels είχε και εδώ τη λύση με μια αυτοκόλλητη ετικέτα formore και με την εκτύπωση μεταβλητών στοιχείων, δηλαδή με την εκτύπωση ενός διαφορετικού κωδικού σε κάθε ετικέτα με τον οποίο ο κάθε καταναλωτής συμμετείχε στην κλήρωση.

αποτέλεσμα
Μια εντυπωσιακή προωθητική ενέργεια που υποστηρίχθηκε και από την τηλεόραση με σχετικό διαφημιστικό spot, έγινε εφικτή χάρη στις λύσεις που μπορεί να προσφέρει η Forlabels, ενώ οι καταναλωτές είχαν ένα επιπλέον κίνητρο για να αγοράσουν τον αγαπημένο τους καφέ, αλλά και μια ευκαιρία να αναπτύξουν μια ακόμα πιο προσωπική σχέση με το προϊόν.