εταιρία
Forlabels
είδος
Αυτοκόλλητη ετικέτα σε ρολό
υλικό
Wfasson Centaure Ivoire 52047
σχεδιασμός
Yonas Design
open mind project
Μεταβλητά δεδομένα
ζητούμενο
Η Forlabels θέλοντας να δείξει στους οινοποιούς – εμφιαλωτές πώς μπορούν να προσδώσουν ιδιαίτερες αξίες στα προϊόντα τους, προσθέτοντας χαρακτηριστικά που κάνουν ένα κρασί ξεχωριστό, «προσωπικό» ή και συλλεκτικό, τύπωσε μια σειρά ετικετών με μεταβλητά δεδομένα, που αλλάζουν από φιάλη σε φιάλη. Έτσι ενώ όλες οι φιάλες διατηρούν την ίδια εικαστική ταυτότητα, καμμία δεν είναι ίδια με την άλλη.
αποτέλεσμα
Τα προϊόντα αποκτούν μια διαφορετική σχέση με τον καταναλωτή, ο οποίος με τη σειρά του αποκτά περισσότερους συλλεκτικούς λόγους για να προτιμήσει το προίόν, αλλά και μεγαλύτερες ποσότητες απ’ αυτό. Οι πελάτες – συνεργάτες της Forlabels αντιλαμβάνονται με πολύ παραστατικό τρόπο, τις νέες δυνατότητες που τους προσφέρει η εταιρία για να δημιουργήσουν ετικέτες που γίνονται εργαλείο επικοινωνίας και κάνουν τα προϊόντα τους μοναδικά και ιδιαίτερα, βοηθώντας τα να αποκτήσουν μια διαφορετική σχέση με τον καταναλωτή.