Coca Cola, “share a coke with”

Flexible packaging - Coca Cola, “share a coke with”
Flexible packaging - Coca Cola, “share a coke with”
Flexible packaging - Coca Cola, “share a coke with”
Flexible packaging - Coca Cola, “share a coke with”
Flexible packaging - Coca Cola, “share a coke with”
Flexible packaging - Coca Cola, “share a coke with”
Flexible packaging - Coca Cola, “share a coke with”
Flexible packaging - Coca Cola, “share a coke with”
Flexible packaging - Coca Cola, “share a coke with”
Flexible packaging - Coca Cola, “share a coke with”
Flexible packaging - Coca Cola, “share a coke with”

Εταιρία
Coca Cola

Είδος
Flexible packaging

Υλικό
PP film

Ο/Μ Project
Μεταβλητά δεδομένα “share a coke with”

Ζητούμενο:
Η Coca Cola, αποφάσισε να τυπώσει τα πιο δημοφιλή ονόματα πάνω στις ετικέτες των πετ συσκευασιών της, 500 ml που απευθύνονταν στις χώρες της Ευρώπης. Το ζητούμενο ήταν, με τον τρόπο αυτό να δημιουργήσει μια προσωπική σχέση με τον καταναλωτή που θα αναζητούσε το όνομά του, το δικό του ή των φίλων του στη συσκευασία.

Ήταν το μεγαλύτερο project «προσωποποιημένης» συσκευασίας που έγινε ποτέ παγκόσμια, με εκτύπωση μεταβλητών δεδομένων και με τη συμμετοχή της FORLABELS. Συγκεκριμένα, η FORLABELS επιλέχθηκε από την Coca Cola και την H/P Indigo, ανάμεσα στις 7 ευρωπαϊκές εταιρίες που μπορούσαν να σηκώσουν το βάρος του project με αποτέλεσμα να  τυπώσει πάνω από 700 εκατομμύρια ετικέτες για 6 χώρες της Ευρώπης, συμβάλλοντας στην απόλυτα επιτυχημένη υλοποίηση του project.

Αποτέλεσμα:
Το προϊόν πέτυχε να ανανεώσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών, ξαφνιάζοντας για την πρωτοτυπία του και κατάφερε να δημιουργήσει μια πιο στενή προσωπική σχέση μαζί τους, αφού αφιέρωσε ένα σημαντικό μέρος της συσκευασίας στον καταναλωτή, με θετικό αντίκτυπο φυσικά την αύξηση των πωλήσεων.

Η FORLABELS απέδειξε ότι μπορεί να αναλάβει και να υλοποιήσει projects υψηλών απαιτήσεων, ενώ το όλο εγχείρημα επιβεβαίωσε τη φιλοσοφία της που προσπαθεί να εμφυσήσει στους πελάτες και συνεργάτες της και που θέλει τη συσκευασία ένα δυναμικό εργαλείο marketing.