«Λουμίδης Κουπάτος», ελληνικός καφές

Αυτοκόλλητη ετικέτα σε ρολό - "Λουμίδης Κουπάτος" ελληνικός καφές
Αυτοκόλλητη ετικέτα σε ρολό - "Λουμίδης Κουπάτος" ελληνικός καφές
Αυτοκόλλητη ετικέτα σε ρολό - "Λουμίδης Κουπάτος" ελληνικός καφές
Αυτοκόλλητη ετικέτα σε ρολό - "Λουμίδης Κουπάτος" ελληνικός καφές

εταιρία
Nestlé Ελλάς Α.Ε.

είδος
Αυτοκόλλητη ετικέτα σε ρολό

υλικό
Λευκό πολυπροπυλένιο

open mind project
Ετικέτα formore με μεταβλητούς QR κωδικούς

ζητούμενο
Η εταιρία Nestlé Ελλάς Α.Ε., πρωτοπόρα σε πολλούς τομείς, ήταν από τις πρώτες που έσπευσε να αξιοποιήσει τους κωδικούς QR στην επικοινωνία της. Ο κωδικός QR είναι ένα καινούργιο είδος barcode που μπορεί κάποιος να το διαβάσει με την κάμερα ενός smartfone κάνοντας scanning ή τοποθετώντας το στην οθόνη ενός laptop και που σε παραπέμπει σε μια πηγή πληροφοριών. Επιπλέον η εικαστική απο τύπωση του QR code ξαφνιάζει και δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα εικόνα, ενώ προκαλεί και ένα αυξημένο ενδιαφέρον η πληροφορία που μπορεί να κρύβει. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν μέρος ενός διαγωνισμού που οι καταναλωτές συμμετείχαν με την ανάγνωση του QR code, διαφορετικό σε κάθε συσκευασία που τους οδηγούσε σε έναν μοναδικό κωδικό με τον οποίο έπαιρναν μέρος στην κλήρωση. Η Forlabels στήριξε την υλοποίηση της ενέργειας εκτυπώνοντας μια ετικέτα formore που εξασφάλιζε μεγαλύτερη επιφάνεια για τους όρους του διαγωνισμού αλλά και ξεχωριστό QR code σε κάθε ετικέτα.

αποτέλεσμα
Η Forlabels έδωσε τη δυνατότητα στην εταιρία Nestlé Ελλάς Α.Ε. να υλοποιήσει μια ενέργεια που την τοποθετεί στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας και που φέρνει ένα παραδοσιακό προϊόν πιο κοντά στο νεανικό κοινό που είναι πιο εξοικειωμένο με αυτού του είδους την τεχνολογία. Ακόμα έδωσε ένα ακόμα κίνητρο στους καταναλωτές να προτιμήσουν στο ράφι τον αγαπημένο τους καφέ. Η ενέργεια στέφτηκε από επιτυχία, όχι μόνο σε σχέση με τους στόχους των πωλήσεων, αλλά και επειδή συγκέντρωσε τα πολύ θετικά σχόλια της αγοράς και των καταναλωτών.