Εταιρία:
ΕΛΙΞΗ Α.Ε.
Είδος:
Αυτοκόλλητη ετικέτα
Υλικό:
gloss
F/Μ Project:
Μεταβλητά δεδομένα
Designer:
Z-Axis / Ανδρέας Ρεμούντης
Ζητούμενο:
Το ζυθοποιείο της ΕΛΙΞΗ Α.Ε. στη Χαλκίδα δημιούργησε τη Marea μια Double Malt Ale μπίρα, που παρασκευάζεται από 5 δημητριακά και διακρίνεται από τη μεστή της γεύση και το άρωμα εσπεριδοειδών και αποξηραμένων φρούτων. Οι δημιουργοί της προσπαθώντας να δώσουν έναν παραπάνω λόγο στον καταναλωτή να αγοράζει το προϊόν, εμπνεύστηκαν από την πρόκληση – πρόταση της FORLABELS και μετέφεραν στη φιάλη μια σειρά graffiti από δρόμους, που εναλλάσσονται διαδοχικά πάνω στην ετικέτα θέλοντας να αξιοποιήσουν όλες τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει μια συλλεκτική συσκευασία ως εργαλείο marketing. Η FORLABELS τους έδωσε αυτή τη δυνατότητα τυπώνοντας τα graffiti με μεταβλητά δεδομένα σε (Αυτοκόλλητη) ετικέτα.
Αποτέλεσμα:
Η μπίρα προκάλεσε το έντονο ενδιαφέρον των καταναλωτών με αποτέλεσμα να γίνει γνωστή και να καθιερωθεί πολύ σύντομα στην αγορά, ανάμεσα σε έναν αυξανόμενο μάλιστα ανταγωνισμό. Δημιούργησε προσωπική σχέση με πιστούς καταναλωτές που ήθελαν να συλλέξουν τις συσκευασίες με τα graffiti, επιτυγχάνοντας σταθερές και επαναληπτικές πωλήσεις. Κατάφερε πάνω από όλα να προσελκύσει σε ένα νεανικό δυναμικό κοινό, μιλώντας στη δική του γλώσσα.