FacePack

Επικοινωνία face to face προϊόντος και καταναλωτή

Στη FORLABELS, έχουμε αναπτύξει επίσης μια φιλοσοφία facepack, στοχεύοντας σε μια συσκευασία που επιτυγχάνει την προσωπική «δικτύωση» του προϊόντος και του καταναλωτή.

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία αυτή η συσκευασία είναι ένας κοινός τόπος, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που συναντιούνται το προϊόν και κατ επέκταση η εταιρία που το παράγει, οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από το προϊόν και ο καταναλωτής.

Η συσκευασία «χτίζει» μια προσωπική σχέση ανάμεσα στο προϊόν και τον άνθρωπο που βρίσκεται πίσω από τον καταναλωτή, ο οποίος μπορεί να ανακαλύψει στοιχεία του εαυτού του πάνω στη συσκευασία.

Είναι μια επικοινωνία face to face ανάμεσα στον καταναλωτή και το προϊόν

Μιλήστε με τους συνεργάτες της FORLABELS να σας δείξουν τρόπους που θα βοηθήσουν το προϊόν σας να αποκτήσει μια «προσωπική» σχέση με τους καταναλωτές.