4mosaic ετικετών ροζέ Κρασιών

Αυτοκόλλητη ετικέτα φιάλης ροζέ κρασιού
Αυτοκόλλητη ετικέτα φιάλης ροζέ κρασιού
Αυτοκόλλητη ετικέτα φιάλης ροζέ κρασιού
Αυτοκόλλητη ετικέτα φιάλης ροζέ κρασιού
Αυτοκόλλητη ετικέτα φιάλης ροζέ κρασιού
Αυτοκόλλητη ετικέτα φιάλης ροζέ κρασιού
Αυτοκόλλητη ετικέτα φιάλης ροζέ κρασιού
Αυτοκόλλητη ετικέτα φιάλης ροζέ κρασιού
Αυτοκόλλητη ετικέτα φιάλης ροζέ κρασιού
Αυτοκόλλητη ετικέτα φιάλης ροζέ κρασιού

Εταιρία: 
Forlabels A.E.

Είδος:
Αυτοκόλλητη ετικέτα φιάλης κρασιού.

F/Μ Project:
4mosaic ετικετών ροζέ Κρασιών

Designer:
YellowBean, Μιχάλης Καραμπάτσος

Ζητούμενο:
Η FORLABELS θέλοντας να προβάλει την φιλοσοφία FacePack που έχει αναπτύξει και που θέλει η κάθε συσκευασία να είναι μοναδική, συλλεκτική και να γίνεται ένας τόπος συνάντησης και επικοινωνίας του προϊόντος του παραγωγού και του καταναλωτή, εφαρμόζει την  τεχνική εκτύπωσης MOSAIC στην ετικέτα του κρασιού.

Για την τεχνική αυτή, συνεργάστηκε με το δημιουργικό γραφείο YellowBean το οποίο σχεδίασε για το σκοπό αυτό μια σειρά από 4 διαφορετικής θεματολογίας ετικέτες για ροζέ κρασί.

Σκοπός ήταν να φανεί στην πράξη πώς μπορεί να αξιοποιηθούν δημιουργικά οι δυνατότητες που προσφέρει η τεχνική MOSAIC, ώστε να δημιουργηθεί μια συσκευασία θα ελκυστική, και κυρίως μοναδική.
Με την τεχνική εκτύπωσης MOSAIC, εστιάζοντας σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι του εικαστικού ανά φιάλη, μπορούμε να δημιουργήσουμε ξεχωριστές one-of-a-kind ετικέτες, με εντυπωσιακά αποτελέσματα, αφού κάθε κομμάτι μετατρέπεται σε μια ξεχωριστή εικαστική σύνθεση που όμως «θυμίζει» την αρχική.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοποιήθηκαν δύο αρχικές συνθέσεις με άνθη και άλλες δύο με ψηφιδωτά υψηλής αρχιτεκτονικής, παραπέμποντας στα αρώματα αλλά και στην υψηλή ποιότητα ενός premium προϊόντος. Τυπώθηκαν 2.000μοναδικές και διαφορετικές ετικέτες από κάθε θέμα.

Αποτέλεσμα:

Η FORLABELS κατάφερε να δείξει πώς η τεχνική εκτύπωσης MOSAIC μπορεί να διαφοροποιήσει μια συσκευασία και να την κάνει ιδιαίτερα ελκυστική και μοναδική για τον κάθε καταναλωτή.
Επίσης κατέδειξε στην πράξη τις δυνατότητες της τεχνικής αυτής και τον τρόπο που μπορούν να την αξιοποιήσουν οι σχεδιαστές και τα δημιουργικά γραφεία για λογαριασμό  των πελατών τους.