fb

MOSAIC από τη FORLABELS. Μια τεχνική εκτύπωσης που κάνει τη συσκευασία μοναδική και συλλεκτική.

Τα προϊόντα στο ράφι αυξάνονται συνεχώς, αφού έρχονται να προστεθούν συνεχώς νέα, με αποτέλεσμα να γίνεται όλο και μεγαλύτερη και η ανάγκη να ξεχωρίσουν με την πρώτη ματιά διεκδικώντας το ενδιαφέρον του καταναλωτή. Το ρόλο αυτό έχει αναλάβει η συσκευασία. Πόσο εύκολο όμως είναι να ξεχωρίσει μια συσκευασία και να γίνει ελκυστική και μοναδική ανάμεσα στις εκατοντάδες που «στριμώχνονται» σε ένα ράφι;

Στη FORLABELSαντιμετωπίζοντας τη συσκευασία ως ένα εξελιγμένο εργαλείο marketingέχουμε αναπτύξει τη φιλοσοφίαfacepack, σύμφωνα με την οποία κάθε συσκευασία πρέπει να είναι μοναδική, συλλεκτική, να γίνεται ένας τόπος συνάντησης και επικοινωνίας ανάμεσα στο προϊόν, τον παραγωγό και τον καταναλωτή.

Στο πλαίσιο αυτής της φιλοσοφίας, ανάμεσα σε άλλα, εφαρμόζουμε και προτείνουμε στα δημιουργικά γραφεία και στους συνεργάτες μας την τεχνική εκτύπωσης MOSAIC.

Με την τεχνική εκτύπωσης MOSAIC, εστιάζοντας σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι του εικαστικού της ετικέτας ανά περιέκτη, μπορούμε να δημιουργήσουμε ξεχωριστές one-of-a-kind ετικέτες, με εντυπωσιακά αποτελέσματα, αφού κάθε κομμάτι μετατρέπεται σε μια ξεχωριστή εικαστική σύνθεση που όμως «θυμίζει» την αρχική.

Στόχος είναι να προκαλέσουμε τον καταναλωτή να εκδηλώσει την προσωπική τουεπιλογή για τη συσκευασία και να αγοράσει το προϊόν, αλλά επίσης και να διατηρήσει τη συσκευασία μετά την κατανάλωση του προϊόντος, περιμένοντας την επόμενη διαφορετική που θα προστεθεί δίπλα της , ώστε να δημιουργήσει έτσι την «προσωπική» του συλλογή. Και φυσικά αυτό τον καθιστά και σταθερό καταναλωτή του προϊόντος.

Για να δείξουμε μάλιστα στην πράξη τα αποτελέσματα της τεχνικής αυτής, δημιουργήσαμε σε συνεργασία με αξιόλογα δημιουργικά γραφεία στο packagingμια σειρά από ετικέτες κρασιού με διαφορετικό εικαστικό αρχικό θέμα η κάθε μία.
Πιο συγκεκριμένα:Το γραφείο AS της Αντωνίας Σκαράκη δούλεψε πάνω σε έναν αναγεννησιακό πίνακα, το γραφείοYonasDesign, πάνω σε έναν από τους πιο γνωστούς πίνακες του Μαγκρίτ και το γραφείο YellowBean του Μιχάλη Καραμπάτσου πάνω σε βυζαντινά ψηφιδωτά και κεραμικά, αλλά και συνθέσεις ανθέων.

Το αποτέλεσμα που προέκυψε προκαλεί μια μοναδική εντύπωση και κατέδειξε στην πράξη τις δυνατότητες της τεχνικής αυτής και τον τρόπο που μπορούν να την αξιοποιήσουν οι σχεδιαστές και τα δημιουργικά γραφεία για λογαριασμό των πελατών τους.