fb

«Οδηγός προς ναυτιλλομένους». Τι πρέπει να ξέρετε στο ξεκίνημα της δημιουργίας μιας συσκευασίας

Πριν ξεκινήσετε να αναζητήσετε τον τρόπο να δημιουργήσετε μια συσκευασία για το προϊόν σας, καλό είναι να έχετε στο μυαλό σας κάποιες χρήσιμες συμβουλές. Και να μην ξεχνάτε ότι ισχύουν είτε ξεκινάτε τώρα, είτε έχετε δημιουργήσει και συσκευάσει και άλλα προϊόντα, είτε έχετε μια μικρή, είτε μια μεγαλύτερη επιχείρηση.

Ειδικά τώρα που τα νερά είναι κάπως πιο ταραγμένα, η ρότα  και η πλεύση στα βαθιά θα πρέπει να είναι πιο ασφαλής με σίγουρες και όχι προχειρες λύσεις:

Να μη θεωρείτε τη συσκευασία, χωρίς ουσία.
Κάποιος άλλος τη θεωρεί πολύ σημαντική και δυστυχώς αυτός θα είναι ο ανταγωνιστής σας.

Να ρωτάτε τα πάντα πριν ξεκινήσετε ακόμα και αυτά που θεωρείτε ασήμαντα.
Κάποιος άλλος τα θεωρεί πολύ σημαντικά και δυστυχώς αυτός θα είναι ο ανταγωνιστής σας.

Να μη θεωρείτε κριτήριο μόνο το κόστος της συσκευασίας.
Κάποιος άλλος θα θεωρεί κριτήριο τις αξίες που προσδίδει στο προϊόν και δυστυχώς αυτός θα είναι ο ανταγωνιστής σας.

Να μην επιλέγετε ένα σχεδιαστικό γραφείο απλά και μόνο επειδή βρίσκεται δίπλα σας ή ανήκει σε κάποιο φίλο ή συγγενή σας.
Κάποιος άλλος θα ψάξει να βρει το πιο κατάλληλο και δυστυχώς αυτός θα είναι ο ανταγωνιστής σας.

Να ξέρετε ότι δεν φτιάχνετε μια συσκευασία για ένα μικρό χρονικό διάστημα.
Κάποιος άλλος τη σχεδιάζει σε βάθος χρόνου και δυστυχώς αυτός θα είναι ο ανταγωνιστής σας.

Να ξέρετε ότι δεν φτιάχνετε μια συσκευασία που θα σταδιοδρομήσει μόνη της στο ράφι.
Θα βρίσκεται και θα συγκρίνεται πάντα, ευτυχώς ή δυστυχώς, μαζί με τις αντίστοιχες συσκευασίες του ανταγωνιστή σας.

Και μην ξεχνάτε, ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής σας, δεν είναι κάποιος άλλος, αλλά ο καλύτερος εαυτός σας… Αναζητήστε τον.