fb
Περισσότερα...
Στη forlabels καλλιεργούμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους προμηθευτές μας και τους πελάτες μας, δημιουργούμε γόνιμο έδαφος και το ιδανικό κλίμα για το καλύτερο αποτέλεσμα στη συσκευασία των ελληνικών κρασιών. Με περισσότερα από 30 χρόνια στην αγορά συνεχίζουμε να ωριμάζουμε είτε σε αρμονικές, είτε σε δύσκολες συνθήκες αλλά και να εμπλουτίζουμε την παραγωγή μας με νέα στοιχεία…
Περισσότερα...
Στη FORLABELS στα 30 και πλέον χρόνια της πορείας της, φροντίζουμε να λειτουργούμε πάντα με κανόνες, και αξίες, τόσο στη σχέση της εταιρίας με τους εργαζόμενους, όσο και στη σχέση της με τους συνεργάτες και τους πελάτες της. Η φιλοσοφία forlabelism που έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια αφορά σε ένα σύνολο αρχών που έχουμε υιοθετήσει και τηρούμε για να μας εμπνέουν αλλά και για να μπορούμε με τη σειρά μας να εμπνέουμε τους συνεργάτες  και τους πελάτες μας.
Περισσότερα...
H FORLABELS στα 30 και πλέον χρόνια της πορείας της φροντίζει να λειτουργεί πάντα με κανόνες, αρχές και αξίες, τόσο στη σχέση της με τους εργαζόμενους, όσο και στη σχέση της με τους συνεργάτες, τους πελάτες της και την αγορά. Αυτό της επέτρεψε να αναπτύξει μια φιλοσοφία στον τρόπο λειτουργίας της με στόχο τις ορθές πρακτικές, τη σωστή – βήμα, βήμα – ανάπτυξή της, την καινοτομία, την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, την ηθική και τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης και συνεργασίας με βαθιές ρίζες μέσα στο χρόνο.
Περισσότερα...
Στο πλαίσιο της φιλοσοφίας face pack που έχουμε αναπτύξει στη FORLABELS, σας προτείνομε μια σειρά από συσκευασίες – ταινίες για πορτοκάλια που μιλούν στον κάθε καταναλωτή ξεχωριστά: Στην οικογένεια, στον άντρα, τη γυναίκα, τα παιδιά, ακόμα και σε καταναλωτές διαφορετικών ηλικιών. Οι συσκευασίες δημιουργήθηκαν για να βρίσκει πάνω σε αυτές ο καταναλωτής τον εαυτό του. Για να τον βοηθούν να ταυτίζεται με το προϊόν να αποκτά μια πιο συναισθηματική, πιο ζωντανή και προσωπική σχέση μαζί του.
Περισσότερα...
Στο πλαίσιο της φιλοσοφίας face pack που έχουμε αναπτύξει στη FORLABELS, σας προτείνομε μια σειρά από συσκευασίες – ταινίες για πορτοκάλια που μιλούν στον κάθε καταναλωτή ξεχωριστά: Στην οικογένεια, στον άντρα, τη γυναίκα, τα παιδιά, ακόμα και σε καταναλωτές διαφορετικών ηλικιών. Οι συσκευασίες δημιουργήθηκαν για να βρίσκει πάνω σε αυτές ο καταναλωτής τον εαυτό του. Για να τον βοηθούν να ταυτίζεται με το προϊόν να αποκτά μια πιο συναισθηματική, πιο ζωντανή και προσωπική σχέση μαζί του.