fb

Προκατασκευασμένες ετικέτες μελιού; Μπορείτε να φανταστείτε μια δεξίωση που να φορούν όλες το ίδιο φόρεμα;

Όταν ο Μαρτσέλο Μαστρογιάννι, ως μελισσοκόμος, στην ομώνυμη ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου, έκανε γνωστή αυτή την παραδοσιακή ελληνική αγροτική δραστηριότητα διεθνώς, λίγοι προέβλεπαν ότι μέλι θα μπορούσε σε λίγα χρόνια να γίνει ένα από τα πιο ελκυστικά προϊόντα της Ελλάδας με μεγάλες προοπτικές για εξαγωγές.

Η ποικιλία της χλωρίδας της Ελλάδας, το ανάγλυφο του εδάφους και οι εναλλαγές της βλάστησης, ο τεράστιος πλούτος σε αρωματικά βότανα, οι κλιματολογικές συνθήκες, αλλά και η παράδοση των Ελλήνων μελισσοκόμων, δίνουν μέλι και προϊόντα μελιού (γύρη, βασιλικό πολτό) εξαιρετικής ποιότητας.

Τι γίνεται όμως όταν οι μικροί παραγωγοί και οι διάφοροι συνεταιρισμοί προσπαθήσουν να διαθέσουν μόνοι τους το μέλι, επώνυμα, δημιουργώντας ένα brand και μια συσκευασία που να ανταποκρίνονται στην ποιότητά του και τις δικές τους αξίες;

Δυστυχώς στη συνηθέστερη των περιπτώσεων αντιμετωπίζουν τη συσκευασία, το λογότυπο ή την ετικέτα σαν αναγκαίο κακό και όχι ως το εργαλείο που θα τους βοηθήσει να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό και να δημιουργήσουν προσωπική σχέση με τον πελάτη τους, ακόμα κι αν πουλάνε από έναν πάγκο.

Αν κάνετε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο, θα βρείτε πολλές εταιρίες που διαθέτουν «έτοιμες» προκατασκευασμένες ετικέτες μελιού, στις οποίες προσθέτουν μόνο την επωνυμία και τα στοιχεία του παραγωγού που θα τις επιλέξει.

Αυτό όμως είναι μια συμπαθητική λύση, για οικιακή χρήση. Γιατί μπορείτε να φανταστείτε τα ράφια ή τους πάγκους, να γεμίζουν με βάζα μελιού τα οποία δε διαφέρουν σε τίποτα μεταξύ τους; Είναι σα να πας σε μια δεξίωση και να φορούν όλες οι κυρίες το ίδιο φόρεμα.

Είναι λογικό έτσι, πως οι αξίες, η ποιότητα, το μεράκι του παραγωγού να μην προβάλλονται σωστά, ούτε να διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό.

Βέβαια και αυτό έχει την εξήγησή του. Οι παραγωγοί μελιού, διασκορπισμένοι σε όλη τη χώρα, παράγουν μικρές ποσότητες και θεωρούν τον εαυτό τους… μικρό πελάτη για να πλησιάσουν μια οργανωμένη εταιρία παραγωγής αυτοκόλλητων ετικετών  ή ένα οργανωμένο δημιουργικό γραφείο και να αναζητήσουν την ενδεδειγμένη λύση για το προϊόν τους.

Γι αυτό στη Forlabels έχουμε κάνει φιλοσοφία μας τη φράση: «Για μας είναι μεγάλη υπόθεση να είσαι μικρός». Γιατί ξέρουμε πως αν βοηθήσουμε το «μικρό» πελάτη, στο μέτρο που μας αναλογεί, να ξεκινήσει σωστά, σύντομα θα μεγαλώσει έχοντας δημιουργήσει προϋποθέσεις σωστής ανάπτυξης.

Για το σκοπό αυτό η Forlabels έχει αναπτύξει τεχνολογία που επιτρέπει στους μικρούς παραγωγούς να τυπώσουν μικρές ποσότητες ετικετών υψηλής ποιότητας, ώστε να μπαίνουν με σωστά με μικρά διερευνητικά βήματα στην αγορά, χωρίς ρίσκο και υψηλό κόστος.

Επίσης διατηρεί άμεση συνεργασία με τα δημιουργικά γραφεία, προσφέροντας τη σωστή ενημέρωσή σε σχέση με τις νέες τεχνολογικές δυνατότητες, ώστε να τους διευκολύνει σε προηγμένες σχεδιαστικές λύσεις.

Ακόμα με μια σειρά από εφαρμογές και υπηρεσίες που εξυπηρετούν μια open mind αντίληψη για τη συσκευασία, μπορεί να τους βοηθήσει να κάνουν τη συσκευασία του μελιού τους ένα ισχυρό εργαλείο marketing με άμεσο αντίκρισμα στις πωλήσεις και στην εικόνα τους στην αγορά.